© 2018 Wunderkind | Skyttegade 7, 4., 2200 Kbh N | Tlf. +45 5386 2020 | CVR: 3727 7924 

GIV DIT INDHOLD DEN FORM, DET FORTJENER

Godt og velskrevet kvalitetsindhold gør det ikke alene i en moderne medievirkelighed, hvor forbrugerne konstant bombarderes med sanseindtryk på mange platforme. Derfor er det af stadig større betydning, at medier, organisationer og virksomheder også skiller sig ud i sit formsprog.

Hos Wunderkind Media har vi løsningen på denne udfordring, da virksomheden er bygget på de to lige stærke grundpiller: stærkt og velskrevet content af høj kvalitet og troværdighed samt en design-enhed, der med stor kreativitet kan få modtageren til at stoppe op og bruge den mest kostbare ressource - tiden - på netop DIT budskab!

»Vi mener, at form og indhold hænger uløseligt sammen, og det er først, når det stærke content får den helt rigtige klædedragt, at produktet løfter sig til dets fulde potentiale. Derfor er det også en ambition hos Wunderkind Media, at de to ting tænkes sammen fra starten af alle vores opgaver,« forklarer Kent Kjersgaard-Hansen, partner i Wunderkind Media.

Wunderkind Media har siden 2015 leveret originalt design og layout til en lang række kunder, men voksede voldsomt i foråret 2018, da Berlingske Media valgte at udlicitere layoutopgaven af mediehusets aviser Berlingske, B.T. og B.T.-metro til Wunderkind.

»Vi mener, at form og indhold hænger uløseligt sammen, og det er først, når det stærke content får den helt rigtige klædedragt, at produktet løfter sig til dets fulde potentiale..« 

Kent Kjersgaard-Hansen, partner i Wunderkind Media.