
CX MANAGEMENT: I dag er alle virksomheder bevidste om, hvor vigtig den gode kundeoplevelse er for udvikling og vækst. En virksomhed, som ved, hvad deres kunder ønsker, mener og tænker, har bedre forudsætning for at optimere arbejdet med kundeoplevelsen.
Med Wunderkind Media kan I bringe jeres kundefokus op på næste niveau. Sammen med os kan vi kortlægge dine kunders rejse mod køb. Herefter følger faser med bl.a. research og analyse for – med de indsigter – i sidste ende at optimere forretningen og skabe vækst. Med metoder og værktøjer indenfor CMX kan vi sætte jeres indsats i system.
I bund og grund handler det om, at skabe en samlet oplevelse, som gør, at de vender tilbage igen og igen.
Kompetencer
STRATEGI
Strategisk rådgivning
Rådgivning til, hvordan virksomheder effektivt kommer i kontakt med deres kunder med fokus på vækst
STRATEGI
Brandstrategi
Vi hjælper virksomheder med at skabe det ideelle brandunivers, der kommunikerer et tydeligt value proposition
STRATEGI
CX-management
Vi arbejder med at identificere de touchpoints, der er relevante i forhold til virksomheders kontakt med kunder
DATA OG PLATFORME
Data og analyse
Data, data, data. Et strategisk fokus starter og slutter med vores fokus på virksomheder og deres kundedata
DATA OG PLATFORME
Marketing Automation
Få fuld effekt med minimal indsats ved at lave målrettet og personlig markedsføring helt automatisk
DATA OG PLATFORME
Digital annoncering
Vi håndterer digitalt ad spend på alle platforme med et strategisk udgangspunkt i de rigtige målgrupper
CONTENT OG DESIGN
Content produktion
Vi kommunikerer med tekst, lyd, billeder, grafiske løsninger og video med udgangspunkt i dine kunders behov
CONTENT OG DESIGN
PR og kommunikation
Vi håndterer interne og eksterne relationer med kommunikation for virksomheder, foreninger og organisationer
CONTENT OG DESIGN
Design og layout
Vi skaber visuelle identiteter, der styrker jeres position og identitet, og får jer til at stikke ud i markedet
Vores team
Mød vores wundermen og wunderwomen











