© 2018 Wunderkind | Skyttegade 7, 4., 2200 Kbh N | Tlf. +45 5386 2020 | CVR: 3727 7924 

CONTENT SKABER RELATIONER 

I vores hverdag forbruger vi content hele tiden. Det hjælper os, underholder os og holder os ajour med nyheder og perspektiver. Men hvordan definerer man egentlig content? 

 

Vi ser content som indhold, der inspirerer, hjælper og underholder. Det kan være en guide, en nyhed eller en holdning. Fælles for content er, at vi arbejder med content som journalistik. Det handler om at finde den gode historie, der kan hjælpe din virksomhed med at vokse på det rigtige fundament. Journalistik er vores metode til at arbejde strategisk med content og sætte din historie ind i en større kontekst.  

 

For i journalistik såvel som markedsføring er det alfa og omega om at lære sit publikum at kende. Forbrugere stoler ikke længere på autoriteter og reklamer, men vil selv søge information om de produkter og services, de er på jagt efter, og som de ønsker at stole på.

 

Derfor handler effektiv markedsføring i dag også om at hjælpe sine potentielle kunder i denne jagt på information ved at give dem relevant indhold på det rette tidspunkt. Det sker gennem content marketing. Med kvalitetscontent skaber du en varig forbindelse mellem kunder og virksomhed og derigennem tillid til dit produkt.
 

Alle kan producere content, men vi producerer journalistik. Det betyder, at vi bygger troværdighed, identifikation og sensation ind i vores fortællinger – det er kort sagt den gode historie, der har rødder i virkeligheden.

»Vi ser strategisk på hele jeres forløb og sørger for, at I kommer ud til de rigtige mennesker – i sidste ende med et klart mål om maksimal effekt af jeres kampagne.« 

Anders-Peter Landert, partner i Wunderkind Media.